تاپ هات شیپر جزو برترین برند های لباس لاغری می باشد
نوشته شده توسط : mehran

تاپ هات شیپر جزو برترین برند های لباس لاغری می باشد

تاپ هات شیپر زیر لایه ای مهم در زیر لباس شما ایجاد می کند. آنها لایه ای از محافظت را ارائه می دهند. عرق شما قبل از برخورد با پارچه های گرانبهای شما به آنها ضربه می زند و به لباس هایی کمک می کند که به اندازه معمول لباس هایشان را بپوشند. و در طول تابستان؟ یک ضرورت مطلق. ممکن است پوشیدن لایه های بیشتر در هنگام گرم بودن خنثی باشد ، بلکه این اولین دفاع شما در برابر لکه های عرق نیست بلکه رکابی هات شیپر که رطوبت آن از پوست شما دور است ، می تواند شما را خنک تر کند. هرچه نیازهای شما باشد ، زیرپایی برای شما وجود دارد. یک تعدادی از بهترین هاش اینجاست.

خوب ، اکنون تابستان است ، و خیلی زود ما قصد داریم دیدن لباس زیر بچه ها را ببینیم که آیا می خواهیم یا نه. هنگام گرم شدن در خارج ، می بینید که لایه های بیرونی خاموش می شوند و گاهی اوقات حتی کسی را مشاهده می کنید که یک تاپ لاغری هات شپیر سفید یا مخزن سفید در بالای شهر می پوشاند. آخر هفته گذشته من به عنوان بخشی از یک جشن عروسی در آتش سوزی بودم و حداقل زیر یک کفش او را ملاقات کردم.

بنابراین ، همه شما مطمئناً تعجب می کنید ، خط بین "رکابی لاغری هات شیپر " و "پیراهنی که گاهی اوقات زیر پیراهن های دیگر می پوشید" کجاست و گزینه ها چیست؟

نترسید. ما همه موارد ضروری پیراهن را در یک پست کوتاه برای شما قرار داده ایم.

بنابراین یک نوشیدنی سرد بگیرید و آماده کنید تا همه چیزهایی را که نیاز به دانستن پیراهن زیر یک مرد دارید بیاموزید

تاریخ و خاستگاه: لباس زیر از کجاست؟

اعطای اعتبار اولیه به زیرپوش غیرممکن است.

رکابی لاغری هات شیپر

در جایی در تاریخ اولیه بشر ما ، کسی احتمالاً تصمیم گرفته است یک لایه نازک را در زیر بقیه لباسهای خود بچشد تا عرق خیس شود. این یک زیرپوش بود.

سربازان رومی مطمئناً آنها را به شکل تكنیك های بسیار نازك و نازك كه زیر پارچه و زره های سنگین تر پوشیده بودند ، می پوشیدند.

اما اگر می خواهیم در موردتاپ لاغری هات شیپرز مدرن صحبت کنیم ، ما به دنبال تحول "لباس اتحادیه" هستیم. احتمالاً شما آن لباسهای یک تکه را در کارتونها و فیلمهای قدیمی دیده اید - آنها "جانهای بلند" سبک هستند با طناب های باسن در پشت که باعث شوخی های بسیار خوب توالت می شود.

تاپ لاغری در اواخر قرن نوزدهم به عنوان بخشی از جنبش گسترده "اصلاح لباس" ظاهر شد ، که سعی در استفاده از دانش و تولید مدرن و دانش های علمی در لباس های مدرن آن زمان در تلاش برای ارزان تر و راحت تر ساختن آنها داشت. بیشتر اصلاحات لباس در حوزه مد خانم ها اتفاق افتاد ، اما این اولین بار بود که تولید کنندگان و تبلیغ کنندگان واقعاً شروع به فواید مزایای استفاده از لایه زیر لایه برای مردان کردند.

بسیاری از استدلالهای اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم در حقیقت درست بر روی این علامت قرار داشتند. ما هنوز هم به همان دلایلی که مردان ویکتوریایی پوشیدن جون های طولانی خود را پوشیده بودندتاپ بلند هات شیپر می پوشند: آنها لباس و پارگی را بر روی لایه های بالای آنها ذخیره می کنند و مدت ها بعد می توان از آن استفاده کرد که یک پوشاک مرئی بسیار لکه دار یا پوشیده برای عموم در نظر گرفته می شود. نمایش دادن.

جنس تاپ بلند هات شیپر از نئوتکس 2 لایه میباشد





:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 شهريور 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: